Xrapport - Kolay ve Verimli İş Raporlama Uygulaması
Xrapport, kolaylıkla iş raporları oluşturmak için tasarlanmış şık bir Android uygulamasıdır. İş raporlarını sahada oluşturmak ve müşteri tarafından imzalanmasını sağlamak isteyen küçük şirketler için idealdir. Uygulama, bir nesne üzerinde yapılan işin kaydedilebileceği bir iş pozisyonu listesinden oluşan bir iş raporu oluşturmanıza olanak tanır. Ayrıca kullanılan yedek parçalar ve malzemeler ile miktarları da kaydedilebilir.
Tamamlanan raporlar müşteri tarafından önizlenebilir ve hemen dokunmatik ekranda imzalanabilir. Tamamlanma sonrasında rapor PDF olarak oluşturulur ve uygulamanın ayarlarında belirlenen bir e-posta adresine gönderilir.
Uygulama, bir müşteriye yeni bir rapor atamayı hızlı bir şekilde sağlayan bir müşteri veritabanı içerir ve o müşteri için mevcut olan tüm raporları görüntüleyebilir. İş pozisyonları ve yedek parçalar ayarlarda dinamik olarak yönetilebilir ve diğer cihazlara aktarılabilir. Uygulama ayrıca kullanıcının şirket bilgilerini ve logosunu eklemesine olanak tanır ve bu bilgiler oluşturulan PDF'de görüntülenir. Ayrıca, kullanıcılar raporlar için bir depolama süresi tanımlayabilir ve belirli bir gün sayısından sonra eski veya kullanılmayan raporları otomatik olarak silmelerine olanak sağlar.
Xrapport'ın ücretsiz demo sürümü, 5 rapor limitine sahiptir ve her raporda maksimum 2 iş ve yedek parça pozisyonu bulunur. Demo sürümünde dışa aktarma ve içe aktarma işlevleri mevcut değildir.